Гарантія на товари компанії IQvent.

Компанія IQvent є виробником продукції, яку постачає в Україну. Своїм клієнтам ми надаємо офіційне гарантійне зобов’язання.

Офіційна гарантія

Наша компанія надає гарантію на обладнання:

  • до 18 місяців – при купівлі товару;
  • до 3-х років при нашому сервісному обслуговуванні товару.

В гарантійному талоні зазначено:

  • Найменування товару,
  • модель пристрою,
  • дата продажу,
  • ім’я покупця,
  • дата закінчення терміну гарантії.

Обов’язково збережіть гарантійний талон, так як без нього гарантійне обслуговування не надається.

Наша компанія повністю відповідає за якість виробленої продукції. З обладнанням Ви отримуєте інформацію про правила експлуатації і характеристики. Якщо ви скористалися послугою служби доставки, то бажано оглянути свій товар на наявність механічних пошкоджень до встановлення або початку використання.

Повернення товару

Якщо при замовленні сталася помилка або товар не підійшов, їм не користувалися, а упаковка і пристрій в повній цілості, то його можна повернути або обміняти протягом 14 днів після здійснення покупки. Умови повернення:

  • Ціла упаковка;
  • Товар (не був у використанні, не має подряпин);
  • Чеки і гарантійний талон на товар;
  • Електронна заява (якщо товар був куплений за безготівковим розрахунком);
  • Паспорт або інший документ, що засвідчує особу покупця.

Обмін і повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII (Редакція станом на 03.01.2015).

Угода Замовника з цими статутами відбувається автоматично після оплати, тому обов’язково вивчіть всі положення, перш ніж проводити будь-які дії. Повернення товару, а точніше його доставка назад, відбувається за рахунок Власника. Шкода, яка була нанесена при транспортуванні до покупця, сплачує фірма-перевізник.

Якщо пристрій зламався

Телефонуйте нам, ми направимо Вас на найближчий сервісний центр у Вашому регіоні, який зможе визначити причину поломки.

Ми зобов’язуємося безкоштовно відремонтувати, надати новий пристрій або повернути гроші, якщо його поломка сталася з гарантійного випадку.

Гарантійне обслуговування не проводиться якщо:

  • обладнання підключалось неправильно (не у відповідності з інструкцією);
  • не дотримувалися правила експлуатації;
  • є механічні пошкодження;
  • проводився ремонт або заміна деталей іншою організацією;
  • ушкодження, викликані стихійним лихом;
  • термін дії гарантії минув.